Szanowni Państwo, mamy nadzieję, że bez problemu zdołali Państwo uzyskać Chorzowską Kartę Mieszkańca. Jeżeli jednak pojawiły się jakieś problemy albo mają Państwo dodatkowe pytania to jesteśmy do dyspozycji.
> Mam techniczne problem z pobraniem aplikacji Cyfrowy Chorzów i z wyświetleniem w telefonie Karty Mieszkańca. Wówczas skontaktuj się bezpośrednio z Wydziałem Informatyki Urzędu Miasta Chorzów
+48 32 416 5304
lub napisz maila
inf@chorzow.eu
> Jestem mieszkańcem Chorzowa, ale nie mam stałego meldunku i mam w związku z tym pytania
Weryfikacją wniosków o Kartę Mieszkańca zajmują się pracownicy Kancelarii Głównej pok. 2 w Urzędzie Miasta Chorzów
+48 32 416 5000 wew. 406
> Prowadzę działalność gospodarczą, chciałbym dołączyć do programu. Nie znalazłem na stronie odpowiedzi na niektóre pytania. Z kim mogę porozmawiać w tej sprawie?
Obsługą Partnerów Programu zajmują się pracownicy Wydziału Kultury, Sportu i Promocji Urzędu Miasta Chorzów
+48 32 416 5220